ايميدرو و دانيلي پرشين متاليک را تاسيس مي‌کنند

کد خبر: 10186 تاریخ انتشار: 1397/01/17 19:22:46
نمایش: 3173
اخبار

به گزارش ماين نيوز،‌ رييس هيات عامل ايميدرو که در جريان سفر رييس جمهوري به ايتاليا سخن مي گفت با اعلام اين خبر تصريح کرد: اين شرکت مشترک با نام "پرشين متاليک" براي فعاليت و توسعه در زنجيره صنعت فولاد ايران ايجاد مي شود که تمامي بخش ها از جمله کنسانتره و گندله سنگ آهن،‌ آهن اسفنجي و محصولات پايين دستي را در بر مي گيرد.

مهدي کرباسيان با بيان اينکه پرشين متاليک در هفته هاي آتي در منطقه آزاد چابهارتاسيس مي شود، گفت: طبق تفاهمنامه اي که در حضور رييس جمهوري ايران و نخست وزير ايتاليا به امضا رسيده، 60درصد سهام اين شرکت توسط دانيلي و 40درصد مابقي نيز از سوي ايميدرو تامين مي شود.

به گفته رئيس هيات عامل ايميدرو،‌ دو طرف مقرر کردند ميزان سرمايه گذاري در اين شرکت را تا سقف 2 ميليارد دلار افزايش دهند. وي ادامه داد: انتقال دانش فني به ايران و جذب سرمايه از جمله اقداماتي است که طرفين بايد در مراحل بعدي فعاليت هاي خود انجام دهند.

همچنين در حضور سران دو کشور،‌ دو تفاهمنامه نيز بين مديران عامل شرکت هاي فولاد مبارکه (فولاد سپيد دشت) و ميدکو با مديرعامل دانيلي منعقد شد.

رئيس هيات عامل ايميدرو همچنين امروز نيز ديدارهاي با مقامات بانکي و شرکت هاي سرمايه گذار ايتاليايي براي تامين مالي طرح هاي توسعه بخش فولاد و سنگ آهن ايران انجام خواهد داد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
129
امروز
579
دیروز
1236
هفته
10745
ماه
193004
کل
239832
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟